5 توصیه که باید کارآفرین برای جلب نظر سرمایه گذاران فرشته به آن توجه کند

چهارشنبه, 09 آذر 1401 ساعت 07:59
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

 در این مقاله 5 توصیه که کارآفرینان را با رفتار سرمایه گذاران فرشته آشنا می کند ارائه شده است. اگر کارآفرینان و صاحبان ایده، برای جذب سرمایه به سرمایه گذاران فرشته مراجعه کردند نکاتی را باید مورد توجه قرار دهند. نویسنده خود تجربه گروه های سرمایه گذاری را داشته و توصیه های لازم را به کارآفرینان ارائه می نماید.

 

توصیه اول

با تمام وجود با آنها ارتباط برقرار کنید. ارتباط قلبی و احساسی شما باعث جذب سرمایه گذار خواهد شد.

توصیه دوم

از روی منطق و عقل در خصوص طرح و ایده و یا محصول تان با آنها صحبت کنید، اگر طرحتان توجیه نداشته باشد، موفق نمی شوید. سرمایه گذاران می خواهند بدانند که راه حل شما چه مشکلی را حل می کند. آمادگی داشته باشید که به این صئوالات پاسخ دهید: حجم بازار شما چقدر است؟ رقبای شما چه کسانی هستند؟ چرا این محصول بهتر از محصولات سایر رقبا هست؟ استراتژی جذب مشترتان چیست؟ بازار به اندازه کای برای ارئه این ایده یا محصول بزرگ هست؟

توصیه سوم

نیازی به تولید بی مورد مستندات نیست. طرح تان را خلاصه و در 10 تا 12 اسلاید ارائه کنید. ارائه ساده تر ایده تان، قابل فهم تر خواهد بود. اعتماد، اصل مهمی است که سرمایه گذار باید به شما و تیمتان بکند.

توصیه چهارم

تیم پویایی باید داشته باشید تا آنها جذب شما شوند. آنها به تیم مدیریتی شما توجه بیشتری می کنند.

توصیه پنجم

سرمایه گذاران همیشه به دنبال سرمایه گذاری بیشتر هستند. شما باید برای زمان برگشت سرمایه شان و استراتژی خروج از کسب و کار برنامه داشته باشید تا آنان را قانع کنید.

 

منبع:  Entrepreneur

 

 

خواندن 86 دفعه آخرین ویرایش در پنج شنبه, 10 آذر 1401 ساعت 09:11

نظر دادن

Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.