گزارش برگزاری نخستین دوره اهدای جایزه نوآوری رستاک توسط گروه سرمایه‌گذاران نیک‌اندیش کارایا

چهارشنبه, 09 آذر 1401 ساعت 11:50
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نخستین دوره جایزه نوآوری رستاک توسط گروه سرمایه گذاران نیک‌اندیش کارایا و با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی روز یکشنبه ۸ اردیبهشت در سالن این مجموعه برگزار شد.

این جایزه به برترین استارتاپ‌هایی تعلق گرفت که در طول یک سال گذشته، بهترین عملکرد را از نظر میزان دستیابی به شاخص‌های کلیدی عملکرد خود به جای گذاشتند. برای این دوره حدود ۷۰ تیم استارتاپی از سراسر کشور حضور داشتند که پس از ارزیابی، ۹ تیم به مرحله نهایی راه یافتند. در این دوره جایزه نوآوری رستاک استارتاپ‌هایی بیشتر مورد توجه قرار گرفتند که بر پایه دانش شکل گرفته و رویکردی جهانی به استارتاپ خود داشتند.

همچنین در حاشیه این رویداد، نمایشگاهی برای استارتاپ‌های برگزیده و همچنین برای تیم‌های سرمایه گذاری شده توسط کارایا در نظر گرفته شده بود که این تیم ها به ارائه دستاوردها و محصولات خود پرداختند.

جایزه نوآوری رستاک کارایا
مراسم اهدای جایزه نوآوری رستاک

این رویداد با اجرای آرش سروری برگزار شد و با حضور جمعی از فعالان اکوسیستم استارتاپی همراه بود. در ابتدا، نماینده هیئت امنای کارایا به معرفی تاریخچه و دستاوردهای کارایا پرداخت و در ادامه ۹ استارتاپ برگزیده به ارائه پرداختند. استارتاپ کاکتوس در حوزه توانمندسازی معلولین و سالمندان، کیوارگرافی ارائه دهنده بستر تولید کیوآر کد به صورت گرافیکی، بهزی سامانه مکمل درمان پزشک، ناربو پلتفرم جمع‌سپاری ترجمه، هصا تولیدکننده پهبادهای نقشه‌بردار، اسمارت مدیکو دستیار هوشمند مخصوص بیماران دیابتی، وینداد پلتفرم آنلاین خدمات حقوقی و هوم ارائه‌دهنده کلیدهای هوشمند، هرکدام کسب و کار تیم خود را برای داوران ارائه کردند.

همچنین سرکار خانم دکتر شاهوردی به نمایندگی از صندوق نوآوری و شکوفایی به معرفی برنامه‌های حمایتی جدید صندوق نوآوری و شکوفایی درسال جدید برای حمایت از استارتاپ‌ها پرداختند.

در ادامه براساس رای هیات داوران، تیم «اسمارت مدیکو» بعنوان تیم نخست جایزه ۲۰ میلیون تومانی، تیم «هوم» به عنوان تیم دوم جایزه‌ ۱۰ میلیون تومانی و تیم «بهزی» به عنوان تیم سوم، پنج میلیون تومان جایزه دریافت کردند و تیم «کاکتوس» نیز به واسطه طرح مسئولیت اجتماعی، استارتاپ شایسته تقدیر شناخته شد.

همچنین استارتاپ آرانیک، یکی از تیم‌های سرمایه‌گذاری‌شده توسط گروه سرمایه‌گذاران نیک‌اندیش کارایا به کلیه تیم‌های برگزیده، هدیه‌ای به رسم تقدیر از جنس صنایع دستی اصیل ایرانی تقدیم نمود.

گروه سرمایه‌گذاران نیک‌اندیش کارایا ضمن تبریک به سه تیم نخست و کلیه شرکت‌کنندگان، هر نه تیم برگزیده را به جلسات غربالگری خود دعوت نموده و علاوه بر این، این تیم‌ها می‌توانند از خدمات مشاوره رایگان سرمایه‌گذاران نیک‌اندیش بهره گیرند.

خواندن 259 دفعه آخرین ویرایش در پنج شنبه, 10 آذر 1401 ساعت 13:13

نظر دادن

Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.