کتاب "ذهن کارآفرینان"

چهارشنبه, 09 آذر 1401 ساعت 09:16
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

 کتاب "ذهن کارآفرینان" اواخر سال 94 منتشر شد. ذهن کارآفرینان کتابی متفاوت از کوین جانسون در حوزه کارآفرینی است. کتابی با رویکرد  آموزش توصیفی که به توصیف موفقیتها و شکستها و ارایه توصیه هایی بر اساس تجربیات نویسنده پرداخته است.

 

این کتاب تالیف "کوین جانسون" از طریق انتشارات "بازاریابی" با ترجمه "الهام  کیان مهر و هاجر معیری فرد

منتشر شده است. کتاب مذکور  جسارت و ساختارشکنی قابل تحسین نویسنده را دارد. برای مثال آنجا که برخلاف اموزه های اساتیدی چون "کنت بلانچارد" که تاکید بر تعادل در ترازوی زندگی دارد (تعادل بین خانواده و کار) ایشان با ارایه مثال زدن ماسک ابتدا به خویش و سپس به کودک همراه در هواپیمای دچار سانحه اعلام میکند که برای بکارآفرین می بایست کارش از خانواده اش مهمتر باشد.

 

کسانی که اهل مبارزه نیستند. اهل خطر نیستند و دنبال آرامش مدام هستند بدانند که دنیای کارآفرینی مناسب آنها نیست. کارآفرینانفراتر از نقطه آسایش خود گام برمیدارند.

 

ویژگی بعدی کتاب دسته بندی همراه با سادگی 100 مورد از اعتقادات خصوصیات و عادات حیاتی کارآفرینان برگزیده در قالب هفت فصل است.

 

فصلهای این کتاب عبارتند از:

 

 فصل اول: استراتژی

فصل دوم: تحصیل

فصل سوم: منابع انسانی

فصل چهارم: سرمایه گذاری

فصل پنجم: بازاریابی و فروش

فصل ششم: رهبری 

فصل هفتم: انگیزه

 

به نحوی که ضمن یکپارچگی متن کتاب هر یک از این نکته ها نیز به صورت مجزا قابلیت مطالعه و درک مطلب دارند.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند به فروشگاه اینترنتی انتشارات بازاریابی به نشانی www.marketingshop.ir  و یا با شماره تلفنهای فروشگاه انتشارات بازاریابی در تهران: 71 و 66408251 تماس حاصل کنند

خواندن 104 دفعه آخرین ویرایش در پنج شنبه, 10 آذر 1401 ساعت 10:56

نظر دادن

Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.