مروری بر روند برتر کسب و کار (بخش اول)

چهارشنبه, 09 آذر 1401 ساعت 09:17
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

 شرکت های موفق بر ارتباط با مشتری تمرکز خواهند کرد

 

مروری بر ده روند برتر کسب و کار تصویر ذهنی شما نسبت به آنچه پیش رو داریم را تحت تاثیر قرار خواهد داد و کمک می کند برنامه ریزی بهتری برای آینده و کسب و کار خود داشته باشید.

 

 شرکت های موفق بر ارتباط با مشتری تمرکز خواهند کرد.

 

در گفتگویی با رهبران صنعت مثل سث گودین (Seth Godin) وکلی هبرت (Clay Hebert) مشخص شد که ما در اقتصاد ارتباطی (Connection Economy)  هستیم. در این نوع اقتصاد برقراری و ایجاد رابطه با مشتری ارزشمند است. یعنی باارزش ترین شرکت ها، شرکتهایی هستند که خریدار را به فروشنده یا مصرف کننده را به محتوا وصل می کنند. اگر این را قبول ندارید، حقایق ذیل را ملاحظه کنید:

-Uber بزرگترین شرکت تاکسی است که هیچ خودرویی ندارد و فقط مسافران را به راننده ها وصل می کند.

- AriBnB بزرگترین تامین کننده مسکن است که هیچ املاک و مستغلاتیندارد.

- Facebook بزرگترین شرکت رسانه ای است که تاکنون هیچ محتوایی تولید نکرده است.

 

-شرکت های سرمایه گذاری بزرگی مثل Kickstarter و indiGoGo تاکنون هیچ بودجه ای برای سرمایه گذاری مصرف نکرد اند.

 

در حال حاضر مشتریان به دنیال ارتباط با سایر افرادی با طرز فکر مشابه هستند تا بیشترین ارزش را در بلند مدت کسب کنند. موفق ترین کنفرانسها، گروههایی ایجاد می کنندکه خیلی بیشتر از زمان خود کنفرانس عمر خواهند کرد. اگر می خواهید چیزی بسازید که برای مدت طولانی دوام داشته باشد، باید مشتریانتان را به یکدیگر و همچنین به منابع ارزشمند متصل کنید.

 

خواندن 78 دفعه آخرین ویرایش در پنج شنبه, 10 آذر 1401 ساعت 10:57

نظر دادن

Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.