فرم ارزیابی کارآفرین

مراجعه شما به گروه سرمایه‌گذاران نیک‌اندیش کارایا جهت جذب سرمایه، مایه مسرت است. شما در این بخش می‌توانید فرم ارزیابی کارآفرین را به دو روش تکمیل نموده و به همراه فایل ارائه به سرمایه‌گذار برای ما ارسال نموده و وارد فرایند سرمایه‌گذاری کارایا شوید.
در طول مدت فعالیت، سؤالاتی برای کارآفرینانی که درخواست سرمایه داشته‌اند پیش آمده است که در این بخش توضیحاتی را ارائه می‌دهیم تا ابهامات کمتر شود. خواهشمند است پیش از تکمیل فرم ارزیابی کارآفرین به نکات زیر توجه نمایید:

  1. همان طور که در صفحه اول وب‌سایت و در بخش معیارهای سرمایه‌گذاری بیان شده است، حجم سرمایه‌گذاری گروه سرمایه‌گذاران نیک اندیش کارایا بین ۱۰۰ میلیون الی ۲ میلیارد تومان می‌باشد.
  2. اطلاعات تکمیلی توسط شما در این بخش، وارد نخستین مرحله از فرایند سرمایه‌گذاری در کارایا می‌شود و کلیه سرمایه‌گذاران نیک‌اندیش عضو کارایا، می‌توانند به اطلاعات این بخش دسترسی داشته باشند.
  3. برای عبور از فاز پیش‌غربالگری لازم است، کمینه محصول پذیرفتنی در حال کار (MVP) شما قابل ارائه باشد. کارایا روی ایده‌ها سرمایه‌گذاری نمی‌نماید.

جهت درخواست جذب سرمایه از طریق یکی از دو روش زیر اقدام نمایید:

روش اول: پلتفرم کارایا

با ورود به لینک زیر، میتوانید کلیه فرایندهای تکمیل فرم ارزیابی و آپلود فایل ارائه (Pitch Deck) را از طریق پلتفرم کارایا انجام دهید. در نظر داشته باشید درخواست‌هایی که از طریق پلتفرم ارسال می‌شود، در اولویت هستند و با سرعت بیشتری رسیدگی خواهند شد. اما در صورتی که به هر دلیل امکان ارسال درخواست از طریق پلتفرم با خطا مواجه شد، میتوانید از طریق روش دوم درخواست خود را ارسال نمایید.

روش دوم: فرم دستی

در صورتی که از طریق روش اول، موفق به ثبت درخواست خود نشدید، می‌توانید فرم ارزیابی کارآفرین را از طریق این لینک دانلود نموده و تکمیل نمایید.

سپس فایل تکمیل شده را همراه با فایل ارائه از طریق این لینک آپلود نمایید. در نظر داشته باشید درخواست‌هایی که از طریق پلتفرم ارسال می‌شود، در اولویت هستند و با سرعت بیشتری رسیدگی خواهند شد.

جهت تهیه فایل ارائه pitch deck می‌توانید نمونه اسلاید زیر را مشاهده فرمایید.